PASCA PRU 13 : KEKUATAN PEMBANGKANG ADALAH KEKUATAN ORANG ORANG CINA CHAUVINISTIK



PASCA PRU 13 memperlihatkan suara pembangkang Pakatan Rakyat adalah KEKUATAN CINA CHAUVINISTIK yang bersatu padu..
Melayu muda lupa...

Orang Cina bersatu untuk kelestarian politik yang menjaga kelangsungan ekonomi mereka... Melayu pembangkang tidak sedar kekuatan mereka ini melemahkan saraf dan tunjang kekuatan ISLAM...

Pengundi Melayu dalam Pakatan Rakyat beriya iya mahu "Tukar Kerajaan" sedangkan tidak sedar siapa yang sebenarnya bekuasa...

Hampir kesemua bandar bandar dikuasai oleh DAP dan orang CINA.... Bandar bandar tempat teransaksi ekonomi berjalan.. mereka bijak, melayu mudah lupa...

Jangan Beri Peluang kepada orang cina ini kerana mereka suda diberi pelbagai peluang dan ruang dalam pelbagai program transformasi nasional...

Tiada alasan untuk menolak BN tetapi mereka tetap menolak.. 1 Malaysia pun terbina untuk mereka...

Menunjukkan mereka adalah bangsa perkauman yang chauvistik yang harus ditentang habis habisan....

Video ini menunjukkan bahawa mereka tidak ada semangat PATRIOTIK DAN NASIONALISME dalam diri mereka...

25 comments:

Anonymous said...

kita dah cuba ambik hati orang Cina... kita gagal dapat undi mereka... kali ni kita jangan ambik hati mereka lagi... kita bunuh ekonomi DAP pulak... tengok acamana mereka melatat... kena ajar satu kali...

melayu_islam said...

Muda mudi..bacalah..fahami...nak ke cha ya nun alif berkuasa!.. nk jadi kuli ke? Pikir2 kan lah ! Dh penat tok nenek berjuang dulu..ini ta alif nun alif ha, mim lam ya wau..hak utk mim lam ya wau ..nk bg kt depa bt apa ! Bersatu lah ! Bg peluang mmg senang la depa..sdgkn xbg peluang pn depa dh kedepan..!

Anonymous said...

mengundi PAS n PKR telah dipermainkan oleh DAP...

Anonymous said...

Mujurlah kita diselamatkan oleh Allah s.w.t semalam. Jika tanpa bantuanNya, sudah pasti kita ditumbangkan oleh mereka. Dalam pada itu, mereka mendapat bantuan daripada pengkhianat pengkhianat islam. Pengkhiatan inilah yang membantu mereka. Jika tanpa pengkhianat, mereka tidak mampu menggugat kestabilan negara ini.

Sudah tiba masanya kita muhasabah diri. Renung semula kedalam diri, kaji dan perbaiki segala masalah yang ada. Rapatkan saf, isi semua lubang lubang yang ada. Jangan biarkan mereka masuk dan memecahbelahkan kita.

Semua umat islam harus bersatu sekarang. Bersatu pertahankan negara daripada mereka. Jika mereka berjaya menguasai negara, nasib umat islam dan golongan bumiputera akan terancam. Masa depan umat islam bergantung kepada kita. Di dalam tempoh 5 tahun ini, kita perlu lipatgandakan usaha. Jika tidak, umat islam dan sejarah kegemilangan bangsa melayu akan lenyap ditanah air nenek moyang sendiri.

Anonymous said...

TSUNAMI CINAMI BAHAYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Kalau cina dah taknak, bumiputra pun sepatutnya tak ingin dah bangsa cina ni. Ghani Othman yg dh banyak berjasa pun ditolaknya

Anonymous said...

Ini keputusan yang sudah terang lagi bersuluh Cina tak mau BUMIPUTRA memerintah Malaysia lagi! Mulai sekarang kena tengok balik, patut ke bantu pada bangsa yang tak mau terima kita lagi?

Anonymous said...

kali ini UMNO tidak perlu lagi memberi muka pada mereka sebab mereka sendiri telah mengkhianati perjanjian yang telah dipersetujui....
JANGAN BAGI KERUS KABINET KEPADA GOLONGAN CHA YA NUN ALIF.........


Anonymous said...


Teressa Kok dapat majoriti tertinggi dalam Malaysia.... chauvistik...

Anonymous said...

Melayu yg selama ini dominan, sekarang dap sedikit demi sedikit telah menghakis kuasa melayu. MELAYU SAMPAI KIAMATPUN TIDAK ADA BERSATU.SEDARLAH WAHAI MELAYU.KITA AKAN HILANG KUASA BUAT SELAMA LAMA NYA.DAP AKAN SENTIASA MENGKHIANATI PERJUANGAN ORG MELAYU.

Anonymous said...

kerajaan dah bagi macam2 pertolongan n peruntukan utk org cina...sek jenis kebangsaan pn sudah di tambah...maka senanglah org2 cina semaikan semangat kecinaan dlm diri anak2 mereka...so...kejaan kena pantau ini semua...

EMANG said...

PARLIMEN..

KERUSI UMNO SEMAKIN BERTAMBAH..
KERUSI DAP SEMAKIN BERTAMBAH..
TAPI KERUSI PAS SEMAKIN MEROSOT..

PAS SEMAKIN LEMAH... DAP SEMAKIN KUAT..

PEMBANGKANG YANG BAGUS KALAU PAS..TAPI PEMBANGKANG DAP PASTI AKAN TERUS MEMBANGKANG NILAI NILAI ISLAM

Anonymous said...

Najib sepatutnya masih lagi terus mengekalkan falsafah 1 Malaysia. Cuma kali ini, buang "SIA" dari perkataan itu. Jadi 1 MALAY.

Anonymous said...

GRANGD PLAN DAP :
1.Malaysia bertukar jadi negara REPUBLIK
2.ISLAM bukan agama RASMI negara
3.Bubar MARA
4.Hapuskan BTN, KEMAS
5.MAJLIS AGAMA hapus, tukar ke IFC

Anonymous said...

Cina mmg xreti bersyukur patut pun klu dia x undi bn tapi yg org Islam & Melayu ni..xbleh pk ke...nak sangat jd hamba cina...berbakul dia kutuk datuk Najib & Melayu tp org kite masih x sedar....sayang pun ada tempatnya ....kerajaan bg semua kaut..

PENCINTA CINA said...

CINA : undi DAP pun still dapat duit BR1M...

KUASA dapat.. DUIT dapat..

PROGRAM NASIONAL pun mereka untung..
EKONOMI tetap dipegang..

tokoh tokoh POLITIK CINA pasti jaga konglomerat CINA...

HIDUP CINA HIDUP CINA!!!!

EMANG said...
This comment has been removed by the author.
EMANG said...

CINA klausa mana pandai berterima kasih..

Anonymous said...

Monyet pun pandai besyukur nie kn lagi manusia sempurna yg ada otak knn belajar2 laa bersyukur jgn lupa diri sudah..

Anonymous said...

We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website offered us with valuable information to work on. You've done a formidable job and our whole community
will be thankful to you.

Here is my web blog; Louis Vuitton Handbags Outlet

PENCINTA CINA said...

Ketika kita orang Melayu mengaminkan doa, memohon restu ke hadrat Allah, sekumpulan kecil penyokong DAP berkahak dan berludah.

Anonymous said...

ketika mana askar askar melayu mempertahankan keamanan negara..
orang cina hidup senang lenang menjalankan ekonomi dalan negara yang aman...

orang melayu bermati matian berperang dan bekerja untuk mengamankan negara..
orang cina duudk dalam negara yang aman menjalankan bisness ekonomi yang menguntungkan mereka...

Anonymous said...

Keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) yang menunjukkan kecenderungan pengundi Cina terhadap parti cauvinis DAP, seharusnya membuka mata orang Melayu agar bersatu supaya mereka tidak merempat di negara sendiri.

Bekas Setiausaha Organisasi DAP Bahagian Jelutong, Pulau Pinang, Mohamed Razali Abdul Rahman berkata, masyarakat Cina tidak menghargai dan menghormati Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang telah melayan hampir keseluruhan permintaan kaum tersebut.


Anonymous said...

Org Cina bersifat perkauman secara diam2...
bila melayu bicara soal kemelayuan, orang cina pula bising ckp melayu racism...

yang memulakan racism ini adalah CINA!!!!!!! Barisan Nasional yang tidak racism pun dorang tolak mentah2... DAP yg chauvinistik pula dorang sokong...

RACISM cina secara diam2..

Anonymous said...

HUKUM HUDUD gugur dalam PAKATAN RAKYAT disebabkan orang CINA.... Orang Cina Menang!!!
Orang Cina Minta bantuan untuk sekolah sekolah jenis kebangsaan dorang.. Kerajaan bagi... Orang Cina Menang!!!!!
Orang Cina Undi DAP di kawasan bandar bandar besar menjaga ekonomi dorang.. CINA MENANG n KAYA..

depan belakang kiri kanan CINA MENANG.... so??????
fikir lahhhh.... PAS fikirlah jikalau kamu tidak mampu bermuzakarah dengan UMNO, tunggu malaysia ni jadi MALAYSIAL..... bangsa malay dipijak pijak oleh CINA rasicm...

Post a Comment

 
© 2009 | EMANG DA GALILEO |