AMERIKA SIBUK MENCATURI DUNIA........

0 comments

1. MESIR jatuh di tangan US melalui agennya ANWAR SADAT .
2. AFGHANISTAN jatuh di tangan US melalui agennya TALIBAN (osama laden-AL-QAEDA) member US .
3. IRAQ hancur di tangan US juga melalui agennya SADDAM HUSSEIN anak emas US .
4.INDONESIA sudah lama jatuh ke tangan US melalui IMF ketika GUS DUR walaupun pada masa itu Pak Habibi yang memulakan agenda tersebut.
4. KUWAIT, ARAB SAUDI, BAHRAIN tunduk kepada US melalui EKONOMI MINYAK.....

MALAYSIA BILA LAGI NAK DIKUASAI OLEH US????
Jawapan : Jikalau Perdana Menteri kita adalah ANWAR IBRAHIM (kaki liwat)



Tapi, Tunggu Dulu!!!!!!!
Malaysia tidak akan jatuh ke tangan US jikalau para para blogger dan pengupload U-tube dapat mengubah pemikiran masyarakat Malaysia untuk menolak Anwar secara Total.
Tidak sesekali , sebab MALAYSIA telah disebut sebagai ANDALUSIA KECIL oleh Dr. Yusuf Al-Qardhawi.

ANDALUSIA adalah PUSAT PERADABAN EROPAH yang menyebabkan RENAISSANCE...

Demikianlah MALAYSIA akan menjadi PUSAT PERADABAN TIMUR dengan manhaj dan jatidirinya tersendiri melalui metodologi ISLAM HADHARI........
SO,
SELAMATKAN MALAYSIA DARI GEJALA2 ANWAR...




Tidak sesekali, disebabkan pembongkaran rahsia tentang Zionis dan Yahudi sedunia yg menguasai US sekarang ini telah terbongkar dengan agen2nya sekali...

oleh yang demikian, SELAMATKAN MALAYSIA dari ANWAR IBRAHIM dan sekutu2nya...
SAY NO TO ANWAR IBRAHIM!!!!!!!!!..
SAY NO TO ZIONIS!!!!!!

[...]

PKR- PARTI PALING BANYAK MASALAH

0 comments

Tanpa Disedari PKR merupakan Parti Yang Singkat Sekali Wujud Di Bumi Malaysia...Hal ini kerana dengan melihat fenomena sekarang, Penulis Yakin PKR akan terkubur dengan wujudnya isu-isu yang sememangnya dijangkakan..
Sedar kah kita Parti PKR Ni jugalah Parti yang ditubuhkan Oleh orang Melayu untuk membuka keahlian kepada bukan melayu
DARI ASPEK PENUBUHAN :
1-Objektifnya hanya "untuk membebaskan Anwar Ibrahim". Hal ini sudah tidak releven kerana anwar sememangnya sudah terbebas
2-Matlamatnya "untuk menegakkan keadilan". Hal ini juga tidak benar kerana Anwar ditahan dan ditangkap bukan kerana Anwar dalam keadaan benar, sememangnya beliau meliwat dan bersalah.. So, penangkapannya adalah releven..
Dari Penubuhan pun hanya untuk seseorang, bukan meliputi kepentingan umum...
so,Jikalau Anwar Mati, secara automatik Parti ni ikut terkubur.
DARI ASPEK PERJALANAN :
kesemuanya KABUR dari segi perjalanannya.....
hanya menjadi "Penentang" segala aspirasi kerajaan yang baik-baik..
sedarlah bahawa penentang (pembangkang yg menentang yg baik2) pertama di muka bumi adalah Syaitan...
PKR adalah SYAITAN...
DARI ASPEK TOKOH:
1.Ketuanya Suka Meliwat Dan Sondol Menyondol...
2.Ahli Parlimen PKR di PERAK rasuah SEKS (Rasuah seks paling pertama dalam politik Perak)
3.Elizabeth Suka menayang Body.
4.Tian Chua (ketua Penerangan Keadilan) adalah tokoh paling bodoh di Malaysia sebab mengejar orang ke Taiwan..Bangang!!!!!
So, Dari sudut tokohpun, memang tidak boleh memerintah Malaysia sebab kesemuanya ada masalah yang kritikal.
DARI ASPEK PENYOKONG :
1.Suka buka seluar.kasi tayang pungung
2.suka meraba2
3.suka memaki hamun.
4.suka meradang
5.emosional keterlaluan.
6.kurang ajar kepada orang2 lama.
7.bodoh dan bangang...
So, PKR akan terkubur...
Hanya analisis ringan dari penulis......

[...]

NAK JADI PM JENIN MALAYSIA

0 comments

Kalau nak jadi P.M. ala-PKR, sila ikut 'tips' berikut:
1. salahkan semua Jabatan - Polis, FRU, Jab.Peguam Negara, PM dan TPM, semua mentri, Kehakiman, mahkamah, Imam Masjid.
2. Tak harus masuk 'lock-up' bila ditahan dan disoal, nanti sakit belakang bila bermalam dalam lock-up. (Katil dan tilam harus disediakan).
3. Orang lain lah bersumpah; diri sendiri tak perlu bersumpah apa-apa. Diri sendiri betul; percayalah.
4. 'Islamic state' tidak akan menjadi satu agenda utama. Nanti USA tak suka.
5. Harus mendapat jawatan-jawatan di Institusi-institusi yang berpengkalan di Washington, USA (dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya); mudah berjumpa dan berdiskusi berbagai agenda dengan rakan-taulan di sana. Kalau berkomunikasi dari M'sia, nanti ada orang intip pulak. Susah.
6. Letakkan ahli keluarga di dalam Parlimen; senang disuruh-suruh bercakap bagi pihak dirinya atau boleh disuruh letak jawatan bila-bila masa,untuk beri laluan kepada diri. Perempuan lagi senang disuruh-suruh.
7. Menggalakkan 'demonstrasi jalanan' dan tunjuk-perasaan sesuka hati; tetapi bila 'pengikut-pengikut' setia akar-umbi buat hal dan tak terkawal perasaan dan fe'el mereka (lalu hentam orang), diri sendiri buat-buat 'terkejut'.
8. Bila kemungkinan ditangkap, lari sebentar ke kedutaan mana-mana. Tak susah, call aje. Kedutaan tak ajak pun takpe. Kata aje pada media, diri "dipelawa"; biar media hebohkan cerita tu dulu. Bila fakta sebenar menyatakan Kedutaan TAK ajak pun,cerita dongeng 'ada cubaan bunuh' dah tersebar pun.Biarlah nama pemerintah tercemar; nama diri bersih pada pandangan dunia luar.Itu penting.
9. Kebal dari cubaan 'bunuh ke atas diri' bila pergi berkempen dan berceramah di khalayak ramai;(masa lari ke Kedutaan, belum kebal lagi)
10. Label 'semua' insiden sebagai "konspirasi", supaya rakyat keliru. Sendiri ada konspirasi, biar rakyat tak tau. Tak payah tau.
Tak susah pun nak jadi P.M........

[...]

BELAKANG

0 comments

1. Mahu tubuhkan kerajaan pun dari BELAKANG, tidak melalui demokrasi melalui pilihanraya....
2. Mahu jadi ahli parlimen pun, tarik isteri dari BELAKANG supaya turun, untuk dia ganti..bacul!!!!!
3. Mahu bersuara pun melalui demonstrasi jalanan juga dari BELAKANG tanpa melalui saluran yg betul..
4. Mahu bersuka ria pun dari BELAKANG..dalam kes c Saiful ni pun, ikut BELAKANG juga...
5. Mahu membuktikan diri benar dalam kes liwat pun dari BELAKANG, dengan ceramah keliling Malaysia bahawa itu ini konspirasi,tidak ikut jalan depan dengan BERDEPAN di TV untuk bersumpah..

kenapa Anwar Ibrahim ni mahu d BELAKANG semuanya..??
kalau macam ni lah sifat pemimpin, terKEBELAKANG lah kita..mundur..confirm..
So, Jangan Pandang Ke Belakang.Nanti Ko Tidak Tengok Jalan Lurus Di Hadapan...aku menulis

[...]

16 SEPTEMBER - HARI PALING LAWAK DI MALAYSIA

0 comments

16 SEPTEMBER :

1.secara LOGIK dan PSIKOLOGI manusia itu : mana ada org yg sanggup tinggal sesuatu yg sama (berkuasa)kepada benda berkuasa yg belum pasti..mana ada org sanggup tinggalkan jawatan kepada jawatan yg sama, buang masa adalah..mana ada orang mahu keluar jawatan parlimen utk masuk perlimen yg sama yg belum tentu..mana ada orang mahu tglkan kabinet utk masuk kabinet yg sama..x logik.. lagipun masuk kepada sesuatu yg belum pasti..

2. secara TEKNIKALnya : mana ada persidangan parlimen pada 16 eptember, macam mana drng mo hantar petisyen x percaya pada PM dan lompat parti lantas membentuk kerajaan.Padahal x ada persindngan pun pada hari tersebut.macam mana boleh kamu boleh diperbodohkan oleh anwar..???

3. secara SEJARAHnya yg hanya lompat parti terjadi hanya dari ahli parlimen yg x memerintah kerajaan kepada memerintah..manaada orang bodoh yang lompat dari jawatan pemerintahan kepada x memerintah, kan bodoh tu tu..
Bagi Ku, 16 september adalah cerita PALING LAWAK di dunia bagi golongan yang mahu berFIKIR....

:)
balik2 kena tipu, balik2 kena tipu..apa barang kena tipu...kita manusia YANG ADA OTAK ..
BUKAN binatang YANG SELALU SAJA KENA TIPU...
ORANG YANG KENA TIPU SAMA SEPERTI LEMBU YANG SELALU DICUCUK HIDUNGNYA...
YANG TIDAK TAHU MENAHU TENTANG KEJADIAN NAMUN TETAP TERUS DENGAN TUANNYA YANG MENIPU...

[...]
 
© 2009 | EMANG DA GALILEO |