RAKYAT DI PENANTI DIPERBODOHKAN?????




Masa sekarang bukan PilihanRaya Kecil. Masa sekarang adalah untuk berbakti. Tapi PKR langsung tidak menghiraukan rakyat. Rakyat terpaksa berpenat lelah untuk keluar mengundi dan berkempan. Perkara ini sebenarnya banyak membazikan tenaga, fikiran dan wang ringgit. Kesian Rakyat di penanti diperbodohkan oleh PKR.

Pada PilihanRaya Kecil di Penanti nanti, Rakyat akan diperbodohkan. Rakyat akan keluar berduyun-duyun untuk mengundi. Mereka akan diperbodohkan kerana pengundian sudahpun berlalu sebenarnya masa pilihanraya Umum yang lalu.

Kenapa harus rakyat mengundi untuk kali kedua? Sedangkan tidak ada Ahli DUN Penanti pun yang meninggal dunia. Makcik-makcik, Pakcik-pakcik, Pemuda dan pemudi di Penanti akan keluar mengundi untuk kepopularitian PKR.
Justify Full
Mereka tidak sedarkah bahawa rakyat Penanti diperbodohkan oleh PKR dalam kempen ini ? Hanya kerana PKR mahu mengekalkan momentum kepopulisan parti mereka, rakyat jelata yang jadi mangsa. Penat-penat keluar untuk mengundi sedangkan tidak ada keperluan yang mendesak pun dalam hal ini.

PKR bukan mahu membantu dan memajukan rakyat setempatpun, tetapi lebih kepada ingin berkuasa dan mengekalkan status popular mereka melalui PilihanRaya Kecil ini. PKR beranggapan dengan pilihanraya kecil ini, mereka akan sentiasa dikenang oleh rakyat. Tetapi yang sebenarnya rakyat telah diperbodoh-bodohkan dan dipermainkan dalam PilihanRaya Kecil ini.

Kesian Rakyat di Penanti kerana mereka mahukan kemajuan tetapi tidak adapun apa apa kemajuan di penanti, yang ada hanyalah PKR berkuasa. Kesian !!!!

Haruskah Parti yang menjadikan rakyat sebagai alat untuk berkuasa ini memerintah negara tercinta kita ini? Tanyalah dada yang beriman, jangan tanya selera. kerana selera banyak dipenuhi nafsu yang tidak pernah puas.

Wassalam

PsychoticKiller

8 comments:

Anonymous said...

masa untuk berpolitik dengan mengosongkan kerusi tanpa sebab munasabah,itu buang masa saja,lebeh baik tumpu perhatian meningkatkan ekonomi melayu lagi baik.Cadangan kerajaan 1 keluarga 1 perniagaan sambutlah wahai melayu,jauhi politik cara anwar dan PR.RUGI MASA AJA.

Apa Barang said...

PKR syok sendiri di PRK penanti tanpa kehadiran anak PRK

PKR=PRK=PRK

PKR : Parti Keadilan Rakyat
PRK : Pilihan Raya Kecil
RPK : Raja Petra Kamaludin

wukakakakakka

Anonymous said...

bagi sy bijak biar kena pada tempat nyer





ALjuburii akan kaya raya, dan duitnya daripada bantuan dari zionist yahudi, penyokong PKR je yg bengap, aljuburi kesana kesini luarnegeri, lagi enjoy sembruit, orang Melayu PKR, makan nasi dgn garam je, bahalulnya melayu kita


bila penyokong dan pembangkang seimbang.. negara akan huru hara


PAS n PKR parti perosak ugama Islam, parti pengkianat bangsa Melayu


so korang yg suka berpolitik ni pandai la..kalau btl2 bn jahat buktikan..d.dedahkan biar semua org tahu..

Kenapa lah orang Melayu kita buta mata n hati, sanggup sokong PKR n PAS, yg hanya sanggup membela DAP komunis makan babi dan berak tak chaybok dari bangsa Melayu Sendiri, mereka sanggup pukol, caci, buat fitnah terhadap orang sebangsa sendiri. Apalah nak jadi dgn orang Melayu kita


jadi satu pihak perlu suara majoriti.. bak kata pepatah melayu...bulat air kerana pembentung .. bulat manusia kerana muafakat. ada pepatah melayu buat2 lupa kan...


jangan jd pak kaduk...


tak tau nak terang ngan bangsa kita.. banyak cerita dulu2 jadikan panduan...


Orang melayu PAS N PKR lebih rela memberi tanah percuma kepada orang2 peyokong DAP komunis, dari berikan kepada Orang Melayu, Kerana orang Melayu Bengap n bahalul, diperbodoh bodohkan oleh Nizar Komunis, Aljuburi, Ulama Nga n Ngeh, Kit Siang, kesian orang Melayu kita, bahalulnys, otak2 udang kot..

Nyahdotcom said...

Salam Emang<-- yang hencem AUWW..
Bukan rakyak Penanti saja nyahh..but ALL M'sian di tipu oleh bang nuar Al Karutti ni.sedarla sikit wahai rakyat M'sia..kami kaum nyah pon dah mula sedar...tapikan nyah..mak kekadang suka jugak kat bang nuar ni..maklum la..bang nuar dah ada ofis kat Putrajaya,bang nuar dah ada 30 MP nak back-up dia,bang nuar dah turunkan harga petrol dan yang palin penting..bang nuar sekarang pakai Poton Pedana...hehehe...AUWW..salam dari Nyahdotcom

Anonymous said...

semoga orang melayu sedar, jangan diperbodoh bodoh kan oleh munafik bertopeng n kopiah macam orang Alim Islam, tapi mengadaikan agama dan maruah bangsa, tanah nenek moyang dgn bersengkokol dengan DAP komunis dan Aljuburi zionist Yahudi. Inilah PAS nPKR parti Anti Islam n pengkianat bangsa melayu

wakilrakyat said...

apa yang nak kata diperbodohkan, apakah rakyat tidak boleh memperbodohkan mereka? Senang sahaja, pada hari mengundi tak perlu turun mengundi, BOIKOT.

more: www.wakilrakyatblog.blogspot.com

EMANG said...

To NyahDotCom..




ko dah masuk ofis abg nuar ke nyah?

Nyahdotcom said...

To Emang yang hencem...
belum masuk nyahh..Bang Nuar tak bagi masuk pon ofis dia..coffee boy dia jeles gamaknya..tak pe la nyahh..mak sedar sapa mak ni.nasib baik ada Emang yang hencem..lagi pon bukan nya besar sangat ofis bang nuar tu,lebih kurang besar booth jual tiket bas di Pudu Raya aje..heheheee..emang jangan bagitau orang lain tau,nanti bang nuar marah kat mak....

Post a Comment

 
© 2009 | EMANG DA GALILEO |