PKR Parti Lawak????? DUN penanti SYOK SENDIRI????



Tahniah BN kerana menjadi Barisan yang bijak dan intelek dalam keputusannya untuk tidak bertanding di Dun Penanti. Tahniah kerana menjadi parti yang idealisme dan intelektual. Tahniah sekali lagi!!! Tahniah!!!!!

Seperti yang sudah diketahui umum, PKR sengaja melucutkan jawatan Fairuz (Dun penanti) untuk diadakan satu Plihanraya Kecil. Adapun matlamat ini adalah untuk mengekalkan momentum populis PKR yang kurang kasih sayang.

Pilihanraya Kecil di Dun Penanti adalah pilihanraya yang paling lawak di Malaysia. Hal ini kerana PKR bertanding dengan Parti Bebas yang mana calonnya juga disponsor oleh PKR. Maka PKR membuat satu benda yang lucu. PKR membuang duit untuk bertanding sesama sendiri. Ini mungkin kerana PKR kurang kasih sayang rakyat. Suka ambil perhatian (apa barang!!!!)

Lantas itu, parti lawak gila babi ini ingin menarik perhatian rakyat supaya rakyat kononnya mengambil perhatian terhadap Parti ini. Sedangkan PKR ini adalah parti yang kini menjadi bahan jenaka dan rakyat pula meluat tengok gerakan parti ini yang "syok sendiri" dan beranggapan diri sendiri lebih hebat dan terer. Pergi Blah lahhh syok sendiri!!!!

Kekadang aku kesian kan juga kat PKR ni. Sebab parti ni adalah parti miskin. Parti yang menagih duit rakyat. Parti yang meminta belas kasihan rakyat. Langsung tidak membela nasib rakyat tetapi menyusahkan rakyat adalah lebih banyak. Sumber kewangan dorang semuanya datang dari luar, dari soros, dari NED dan NGO-NGO antarabangsa. Peminta sedekah (menjadi hamba kepada orang luar, apa barang!!!!!)

Kesian sungguh parti lawak ni. Parti yang ingin beradu kekuatan dengan BN tetapi BN dengan simple dan selambanya tidak melawan nafsu si kecil yang ego ni. BN yang berkuasa memerintah negara ini dengan rilex dan tawaduknya tidak melawan karenah PKR yang lemah, bodoh sombong ini.

Apa punya bodohlah PKR ini. Dun penanti itu mereka punya, tetapi mereka ingin menjual DUN tersebut dan membelinya balik. Situasi yang dianggap bodoh oleh Pemerhati politik. Parti yang bodoh macam ini tidak seharusnya wujud di Malaysia. Parti ini tidak layak memerintah Malaysia. Malaysia adalah negara yang intelek, macam manalah kejadiannya jikalau diperintah oleh Parti bodoh macam ni. Macam mana??? (lu pikiq lah sendiri beb!!!)


BN tidak takut untuk bertanding. BN sebenarnya tidak mahu melayan karenah orang bodoh. Melayan karenah orang bodoh akan menjadi diri jadi bodoh. BN dengan simple dan rilexnya tersenyum melihat perwatakan PKR yang menjual bajunya dan bajunya tidak laku. Tidak ada siapa yang nak beli. Bagaimana tidak laku kalau baju yang dipakainya itu kotor tidak bersih dan banyak mengandungi najis-najis kotoran yang dicemari oleh Ellizabet Wong, Anwar Ibrahim terhadap Saiful, tindakan bodoh Tin Chua mengejar AP ke taiwan dan sebagainya.

PKR bagaikan orang yang membuka baju dan melihatkan auratnya sehingga auratnya itu dilihat oleh rakyat, lalu memakai baju setelah rakyat melihat aurat (cela dan kelemahan) parti ini. Inilah analogi yang paling sesuai dalam Pilihanraya kecil di Penanti.

Hehehehe... lawak sungguh PKR ni. Memang sinonim dipanggil Parti Kelakar Rakyat = PKR




Psychotic Killer.




____________________________________________________________________









(artikel sebelum keputusan BN tidak bertanding)

Dun Penanti..

PKR Pulau Pinang meletakkan calon mereka iaitu Dr. Mansor Othman untuk bertanding.
Pemuda PAS Pulau Pinang juga mahu meletakkan calon mereka bertanding.
dan hanya Calon Bebas yang mahu bertanding.

Calon BN jikalau tidak meletakkan calon, akan menyebabkan PR berebut sesama sendiri.
Hal ini kerana calon bebas (ada desas desus yang mengatakan bahawa calon BEBAS juga disponsor oleh PR)

Diharapkan BN tidak perlu meletakkan calon disebabkan :
1.PEMBAZIRAN BERLAKU (wang boleh digunakan untuk hal-hal yang lebih baik)
2.Pilihanraya DUN ini hanyalah MAINAN pihak pembangkang untuk menarik perhatian bahawa merekalah pilihan rakyat (kurang kasih sayang kott masa kecil)
3.Psikologi politiking. Macama manalah tiba-tiba Fairuz (Dun penanti) nak letak jawatan untuk sambung study??sedangkan sebelum ni beliau tidak pernah mengatakanpun untuk continue studynya.

Jikalau BN dikatakan "PENAKUT" (jika tidak bertanding), Imej BN masih megah dan kukuh dengan menguasai majoriti di Parlimen dan di kebanyakan DUN. Imej BN tidak tercemar malah ketidakbertandingnya BN di DUN penanti ini menunjukkan keintelekan minda BN yang dapat mengesan taktik dan mainan Anwar Ibrahim.

Jangan terikut dengan pukulan gendang yang dimainkan oleh Musuh, takut nanti tarian kita ditukar menjadi irama dangdut mereka.



Jikalau BN tidak bertanding di DUN penanti, Pakatan Rakyat akan menjadi :

1.Bahan JENAKA dan LAWAK kerana berebut kerusi sesama sendiri...
2.Berebut kerusi yang memang mereka suda miliki (membeli harga kerusi yang memang miliknya)
3.Pakatan Rakyat Dilihat Syok sendiri
4.Menampakkan mereka tidak memperjuangkan rakyat tetapi memperjuangkan PARTI sebab selalu sahaja ingin berkempen.


BN adalah Parti Yang Bijak
Kita tidak takut tetapi inilah satu taktik psikologi untuk melihat 'KELAWAKAN PARTI PEMBANGKANG'

PKR Parti yang membuka baju dan memakai baju yang sama (melihatkan auratnya).
PKR Parti yang melucutkan ahli DUN nya sendiri kepada mencari DUN yang sama
PKR Parti yang hanya berpolitiking dan langsung tidak mahu membawa kemajuan rakyat setempat.

Psychotic Killer.

11 comments:

Nyahdotcom said...

salam nyahhh..AUUWW
memang kelakar nyahh..dulu kata kene suntik dgn arsenik,tapi tak mati2...kata disuntik dgn virus HIV tapi tak mampos2...sakit tulang belakang,tapi dibalutnya leher...kata diri dan keluarga dalam bahaya(takut dibunuh pembunuh upahan)tapi hanya dia yang melarikan diri(mungkin famili nak mati,matila..)bini kata,sian bang nuar,sedang sakit tu..tapi bila keluar dari kedutaan turki,boleh berdiri atas keter....lawaknya Nyahhhhhh...sambung la nyahhh..

Pondan Alaf Baru said...

sifat Anwar

BUAT CERITA SENDIRI, LAKONKAN DERAMA SENDIRI, JADI PENONTON SENDIRI, MENGHINA DIRI SENDRI..
NILAH SIFAT PEMIMPIN YANG DIKASIHI.

SYOK SENDIRI !!!!!

Anonymous said...

syok sendiri !!!!!

wukakakakakakak!!

memang kelakar lah PKR ni!!

bagus!!

EMANG said...

BN tidak meletakkan Calon di Dun Pennati. Anwar gabra beb sebab mainan politiknya tak menjadi !!! Anwar cuba menarik perhatian, tetapi tidak dilayan..fuh !!! hebat BN!!

Trickmu suda tidak menjadi lah Brader Anwar bin Ibrahim...Kanak-kanak hingusanpun sudah tau trickmu itu sebab kau selalu ulang2 trickmu itu.

Anwar nak alihkan Kes liwatnya kepada beberapa siri Pilihanraya Kecil. BN tak layan beb.. Trick sudah kena tahu !!!! Gabra sebab pandangan masyarakat sudah tidak mampu dialihkan kepadanya lagi..Rakyat sekarang hanya tertumpu kepada kes liwatnya..Bukan p/raya..pilihanraya tahun depanlah...

Anwar sekarang tengah gabrah dan takut dengan tindakan YB Anifah Aman membongkar rahsianya kepada Hillary (Washington). Anwar suda menggeletar. Namun ketakutan Anwar cuba diredakan dengan menyuruh Anifah Aman menarik balik kata-katanya dalam masa 24 jam. Namun Anifah Aman dengan rileknya tidak mahu menarik.. Fuh!! hebat sungguh Anifah Aman ni... Anwar tambah gabra menggeletar beb.

Anwar dah mula pusing. Macamana ni, dalam negara hilang sokongan dengan kes liwat. Di luar negara pula kuasa asing dah tak pandang tinggi kat Anwar lagi sebab agenda Amerika suda mahu bersama2 dengan kerajaan. Amerika mahu mempelajari taktik Malaysia dalam menangani krisis ekonomi 1998. Amerika nak belajar beb!!! Anwar risau sebab suaranya mula tidak didengari..Risau !!!!..Mampus kau Anwar..

Anwar, rakyat sudah tahu taktik kotormu....
trick mu suda dibaca..

JULAI- BULAN PALING BEST D MALAYSIA

kelambuharimau said...

teruskan perjuangan bro..DSAIlah perasuah dalam umno dulu..tuptup keluar umno dia nak bantai org umno lak..dia yang amalkan tak sedar

cik kiah said...

Keputusan BN tidak bertanding sangat tepat & betul.Biarkan anwar dengan drama meroyannya.Anwar dah termakan jerat buatannya sendiri.

Anonymous said...

LEPAS NI DA FRUST PEGI LAH LIWAT LAGI

Glory said...

lepas nie anwar dah meroyan dah tak maen la liwat2 orang beb..
mau liwat binatang kut..
muehahahha...
bengong dah aku nie malam2 penat lak hehehe

Anonymous said...

dikelantan macammana??

EMANG said...

di kelantan,
BN bertanding sebab ikut perlembagaan

mana2 DUN yang sudah mati, perlu ada pilihanraya.
so, BN bertanding ikut perlembagaan undang2

yg lawaknya, PKR lucutkan jwatan adunnya supaya ada PilihanrayaKecil, Tapi BN tak layan..
Jadilah pilihanraya syok sendiri PKR..

Anonymous said...

Ahahahaha! Memang ley xjadik pengarah si anwar nih. Die wat cite sume die nk berlakon sendiri. Aduhai.

Post a Comment

 
© 2009 | EMANG DA GALILEO |