APABILA SI BODOH SOMBONG MENGHALAU SI BIJAK PANDAI

Gambar menunjukkan Sivakumar diangkat kerana degil dan enggan memulakan mesyuarat serta cuba menghalau 10 ADUN yang sah




LAWAK...LAWAK...LAWAK...



APABILA ORANG YANG "TIDAK SEDAR DIRI" MENGHALAU ORANG YANG BERHAK,
MAKA AKAN TERJADILAH ADENGAN DIA DIANGKAT DAN DIHALAU KELUAR.


Apa punya luculah V.Sivakumar ni.

V.Sivakumar : ‘‘Saya tak mahu ketujuh-tujuh orang (Zambry dan enam ahli Exco) yang digantung berada dalam Dewan. Keputusan ini dibuat oleh Jawatankuasa Hak dan Kebebasan yang telah diterima pada 3 Mac lalu , bukan saya. Saya juga arah ketiga-tiga orang yang saya anggap telah meletak jawatan keluar daripada Dewan. Saya hendak 10 orang ini (tujuh ADUN BN dan tiga ADUN Bebas) keluar Dewan dulu baru mulakan sidang”.


__________ULASAN__________

-keputusan Jawatakuasa Hak dan Kebebasan 3 Mac? . Yang mesyuarat bawah pokok tu ker? wukakakakaka

lawak gila Pakatan Rakyat ni...

-Dorang ni tidak tengok keputusan mahkamah ker yang mengatakan pergantungan itu tidak sah?

lawak gila babi lah Pakatan Rakyat ni...


Cakap punya cakap, last-last diri sendiri yang kena halau. :)

-Pihak Pembangkang ni tidak tahu ker bahawa mereka sudah kehilangan majoriti DUN?

BN=31 PR=28

-Aku rasa pakatan pembangkang harus mengambil subjek Matematik sekolah Rendah semula.

Disebabkan mereka menganggap angka 28 itu lebih besar daripada 31. Gagal matematik!!!!!


Gambar di atas menunjukkan Sivakumar diusung keluar. LAWAK!!!!

Pakatan Pembangkang seolah-olah lupa diri dan tidak menerima hakikat bahawa mereka bukan lagi suara majoriti.

5 comments:

Anonymous said...

Kadang-kadang aku kesian dgn PR Perak ni. Masa memerintah terkinja2 macam monyet dapat bunga, maklumlah dah jadi kerajaan, sebelum ni membangkang je. Terus jadi kejutan budaya. Bila dah tak memerintah melolong tak leh terima hakikat. Huhuhuhu

Lady

Anonymous said...

best arrr..


kelakar arr..
:)

kucing said...

lawak gila babi lah PR ni...

sivakumar suda kena cucuk oleh seseorang...
siapakah org tu????

tunggu.....

TokMudim said...

Jangan jadi BABI apa benda punsondol....janji perut ada isi.

No War Pigs. Save Gaza. Stupid.

Anonymous said...

Mesti kelakar time die bace script tuh dengan die nye sleng. Aku rase cam nk pecah perot bile bayangkan.

Post a Comment

 
© 2009 | EMANG DA GALILEO |